Teljesítményfokozó Sales Önhipnózis Tréning

Képzeljük azt, hogy mindenkire rá van írva: „Éreztesd velem azt, hogy fontos vagyok”.
Így nem csak a salesben leszünk sikeresek, hanem az életben is.

/Mary Kay Ash

Teljesítményfokozó sales önhipnózis tréning

 Teljesítményfokozó sales önhipnózis tréning

Időtartam

5 órás vagy 2 napos (10,5 órás) változatban is kérhető.

Tematika

  • A legsikeresebb sales-esek ismérvei (az Entrepreneur szakemberei nyomán)
  • Hogyan tudjuk ezeket a tulajdonságainkat önhipnózissal tökélyre vinni? Az agy, tudat és tudatalatti kihasználatlan képességeinek megismerése
  • A transz gyakorlati megtapasztalása, felismerése, vezetett transzba jutás és kijövetel
  • Saját transz létrehozása. Amikor már tudjuk, hova tartunk könnyebben és gyorsabban odatalálunk.
  • A tudatalatti működésének megértése, megtapasztalása, tudatos interakció létrehozása
  • A tudatalatti programozásának alapjai: a szuggesztiók helyes használata
  • A korlátozó tudatalatti programok felismerése, tudatosítása és lebontásának módszerei a sales szempontjából
  • Programozás: „Megérteni és ezáltal megnyerni az embereket”

A sales önhipnózis tréning elvégzése után a résztvevők
képesek lesznek arra, hogy…

  1. Értő füllel meghallgassák az ügyfelet és meghallják azt is, amit az ügyfél nem mondott el
  2. Megérezzék, mit szeretne az ügyfél, mi mozgatja a mélyben
  3. Megérezzék az ügyfél érzelmi hátterét
  4. Kérdésekkel adjanak el, vagyis megnyissák a klienst, hogy az elmondja az igényeit
  5. Megtalálják az adott ügyfélhez igazodó természetes és közvetlen hangnemet
  6. Elkerüljék a sales-es hangnemet, viselkedést, „rátukmálást” és ezáltal elutasítást váltsanak ki
  7. Figyelmüket a lényeges, akár láthatatlan részletekre irányítsák
  8. A megfelelő, pontos és rövid válaszokra szorítkozzanak, ami felkelti az érdeklődést
  9. Kiismerjék az ügyfél valódi igényeit és annak megfelelő szolgáltatást/terméket ajánljanak
  10. Kiismerjék az akadályozó tényezőket, amik visszatartják a klienst a vásárlástól és ezekre reagáljanak
  11. Cselekvésre buzdítsák az ügyfelet olyan módon, hogy ez az ügyfél igényeinek megfeleljen

ÁRAK

Az ártáblázat szerint.

 

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.