Teljesítményfokozó Önhipnózis Tréning Call Centereknek

“Ha mi nem gondoskodunk az ügyfelünkről,
akkor majd a konkurencia fog.”

/Bob Hooey

Call Center

Időtartam

5 óra

Tematika

  • Az üzleti hipnózis használata a Call Centerben – a sikeres Call Centeres ismérvei
  • A tudatos elme és a tudatalatti funkciói, működései.
  • Az érzelmi alapon történő vásárlások/döntések kezelése, megértése
  • A korlátaink, vagyis a negatív és sikert gátló tudatalatti programok felismerése
  • Szuggesztibilitás fejlesztése és tanulságai (A résztvevők megértik azt, hogy milyen fizikai elváltozásokat képes okozni a szervezetünkben egyetlen gondolat)
  • A transz megtapasztalása, felismerése és használata a célok eléréséhez
  • Szuggesztiók szabályai és hatásai
  • Saját szuggesztió megfogalmazása, megtanulása. (Megrendelő igénye szerint lehet pl eladás növelésére irányuló szuggesztió)
  • Hogyan tanuljuk meg hallani azt, amit nem látunk?! Az intuíció és tudatalatti benyomások fejlesztése
  • Programozás: „A higgadt, derűs, kompetens Call Centeres ”

A foglalkozás elvégzése után a résztvevők képesek lesznek arra, hogy az üzleti tárgyalásaik/ üzleti hívásaik során:

  1. tudatosan figyeljenek a kommunikációjukra
  2. hogy mellőzzék az ingerszavakat, melyekkel elutasítást váltanak ki
  3. képesek lesznek higgadtak maradni minden provokatív helyzetben
  4. képesek lesznek arra, hogy váratlan helyzetekben (amikor régen tanácstalanná váltak), megtalálják a legmegfelelőbb módszert a helyzet kezelésére
  5. képesek lesznek arra, hogy anélkül, hogy látnák a beszélgetőpartnert, érzékeljék a vételi szándékot vagy az elutasítását vagy a bizonytalanságát és azt, hogy hogyan lehet ezt pozitív irányba fordítani
  6. ezeket a praktikákat rutinná alakítani

Árak 5 órás tanfolyamok

Az ártáblázat szerint.

 

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.