Rengeteg rossz étkezési szokást szoktunk összegyűjteni, így itt csak néhány klasszikust említünk meg. Az internet tele van káros étkezési szokásokkal és a leküzdésükkel foglalkozó cikkekkel, úgyhogy kis ráfordítással sok jó tippet begyűjthetünk.

1.) Kínálati bőség, marketing diktálta rossz szokások

Beülünk a moziba és már nyúlunk a popcorn felé, üdítőt iszunk víz helyett, extra nagy adagot veszünk, mert “jobban megéri” stb.rossz étkezési szokások

2.) Rossz minőségű élelmiszerek

Nem figyelünk az élelmiszer minőségére és jellegére. Áldozataivá válunk az ipari vegykonyha remekeinek, kifőzdéknek, menzáknak.

3.) Késő esti evés

4.) Falás, ahelyett, hogy lassan élveznénk az ételek ízét.

5.) Étkezés pusztán, mint társasági tevékenység. Tehát vendégségben, nagymamánál stb. kétszer annyit eszünk, mint az szükséges lenne.

6.) Tv előtti majszolás

Vég nélkül sorolhatnánk.


Tipp

Aki jót akar magának, szedje csokorba a saját rossz szokásait és írjon róluk listát. Amikor listába szedve látjuk az, sokkal hatásosabb ébresztő számunkra, mintha csak megvonjuk a vállunkat, mondván: “Hát igen, néha jobban kéne figyelnem az étkezéseimre.”

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.